[Educaciolliure] curriculum

ATZUR AGUAS horitzonts a hotmail.com
dij des 9 22:50:17 CET 2010

Hola, em dic Atzur, desde fà molts anys he treballat sempre amb infància, esport, psicomotricitat,
habilitats socials... i ja desde un principi fora de "l'educació formal", ja no podia acceptar certes estructures,
maneres de fer...
He estat vinculada a projectes d'educació lliure tant aquí a Catalunya com per Galicia, i coneixent altres experiències per la peninsula i acompanyant families que eduquen a casa.
En els darrers dos anys he fet un parentesi, per apendre l'ofici de titellaire, i fer una mica de teatre social.
Però ara ja sento de nou moltes ganes de poder participar activament en algún projecte d'educació lliure.
Així doncs us faig arribar el meu curriculum i contacte per si algú estigués interessat.

Gràcies i una abraçada!!

Atzur