[Educaciolliure] Carta

Carlota Franco carlotafranagmail.com
Dma Maig 13 20:23:00 CEST 2008

Hola

Aquesta carta a la qual feu referència és una iniciativa particular
que va sorgir d'una parella (que no està vinculada a la Xell)
indignada per la proposta de fer obligatòria l'educació formal als
tres anys i que va decidir no quedar-se de braços plegats. Han
aconseguit un munt de suport, Van fer arribar més de 200 signatures al
conseller al seu dia, i ara han reactivat la recollida de signatures i
la mobilització  per aconseguir que la proposta caigui de
l'avantprojecte de llei. al veure Tota la història d'aquest procés, i
la carta, ho podeu trobar a:

http://escoladesdels6.blogspot.com/

Em sembla que pagaria la pena unir els esforços i treballar plegats.

Una abraçada,

Carlota