[Educaciolliure] Carta

Miquel Àngel Alabart malabartahotmail.com
Dma Maig 13 15:19:48 CEST 2008

Eh, no sé què ha passat, però he rebut vàries adhesions a una carta que jo només vaig reenviar per comentar-la. Jo no hi tinc res a veure ni estic recollint les adhesions. De fet el que deia en el missatge és que no estic massa d'acord amb el to. A més, si us mireu les dades que s'hi citen (a internet hi ha resums) depen de com algunes d'elles es poden girar en contra del que defensem. El que vaig suggerir és que si es feia una carta semblant la podríem penjar a la nostra web, la de www.viureenfamilia.com i recollir les signatures així. Jo proposaria que mai no es fessin recollides de signatures enviant correus, que és un embolic, sinó a través d'una web, que a més dóna més garantia als signants.

Bé, doncs a veure si algú fa aquesta carta i jo ja m'encarrego de penjar-la.
Merci,
Miquel Àngel

From: danirius69 en hotmail.comTo: educaciolliure en moviments.netDate: Mon, 12 May 2008 22:54:33 +0200Subject: [Educaciolliure] FW: [grup_treball_xell] Re: lleis i més lleis

Gràcies, Jordi. He estat llegint els teus missatges sobre legalitat. He hagut de reservar-me una tarda per fer-ho perquè hi has posat molta energia i no volia llegir-m'ho massa de pressa.M'ha fet pensar en la situació de Summerhill. A Summerhill les classes no són obligatòries, hi ha professors no titulats... M'imagino que al Regne Unit accepten que cada escola, sobretot si és privada, tingui els seus propis principis. Això no treu que periòdicament hi hagi inspeccions de serveis socials i educatius. Suposo que als Estats Units funcionen d'una manera semblant. Però no fa gaires anys Summerhill va patir un judici amb amenaça de tancament. I l'any passat vam rebre notícies de Blue Mountain, una escola americana també amenaçada. En els dos casos van fer una crida de suport i se n'han sortit. No ho sé, he pensat que podríem elaborar un document i demanar el suport de la Zoe, els de Blue Mountain, els Wild... i enviar-lo als Maragall (que van ser educats a casa).

Todo ruedas: información práctica y todo el glamour del mundo del motor. MSN Estilo y Tendencias

Enviado desde Correo Yahoo!La bandeja de entrada más inteligente.--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~Has rebut aquest missatge perquè estàs subscrit al grup "Grup de Treball de la Xell" de Grups de Google.  Per a publicar missatges a aquest grup, envia'ls per correu electrònic a: grup_treball_xell en googlegroups.com  Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a grup_treball_xell-unsubscribe en googlegroups.com  Si vols més opcions, visita aquest grup a http://groups.google.com/group/grup_treball_xell?hl=ca -~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Sigue de cerca las últimas tendencias y lo que más rompe MSN Vídeo
La vida de los famosos al desnudo en MSN Entretenimiento
http://entretenimiento.es.msn.com/