[Educaciolliure] FW: [grup_treball_xell] Re: lleis i més lleis

Dani Rius danirius69ahotmail.com
Dil Maig 12 22:54:33 CEST 2008

Gràcies, Jordi. He estat llegint els teus missatges sobre legalitat. He hagut de reservar-me una tarda per fer-ho perquè hi has posat molta energia i no volia llegir-m'ho massa de pressa.M'ha fet pensar en la situació de Summerhill. A Summerhill les classes no són obligatòries, hi ha professors no titulats... M'imagino que al Regne Unit accepten que cada escola, sobretot si és privada, tingui els seus propis principis. Això no treu que periòdicament hi hagi inspeccions de serveis socials i educatius. Suposo que als Estats Units funcionen d'una manera semblant. Però no fa gaires anys Summerhill va patir un judici amb amenaça de tancament. I l'any passat vam rebre notícies de Blue Mountain, una escola americana també amenaçada. En els dos casos van fer una crida de suport i se n'han sortit. No ho sé, he pensat que podríem elaborar un document i demanar el suport de la Zoe, els de Blue Mountain, els Wild... i enviar-lo als Maragall (que van ser educats a casa).

Todo ruedas: información práctica y todo el glamour del mundo del motor. MSN Estilo y Tendencias

Enviado desde Correo Yahoo!La bandeja de entrada más inteligente.--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~Has rebut aquest missatge perquè estàs subscrit al grup "Grup de Treball de la Xell" de Grups de Google.  Per a publicar missatges a aquest grup, envia'ls per correu electrònic a: grup_treball_xell en googlegroups.com  Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a grup_treball_xell-unsubscribe en googlegroups.com  Si vols més opcions, visita aquest grup a http://groups.google.com/group/grup_treball_xell?hl=ca -~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
Tecnología, moda, motor, viajes,…suscríbete a nuestros boletines para estar siempre a la última
Guapos y guapas, clips musicales y estrenos de cine.