[Educaciolliure] Necessito regal

Júlia Mateo Gambarte control1964ayahoo.es
Dma Jul 29 10:20:10 CEST 2008

--0-466901469-1217319610=:55786

Us tornoaenviar el missatge perque tinc problemes amb el ordinador i nopuc =
escriure accents, aprostrofs etc perque en desmonta el text=0ABon dia,=0Aal=
gu=A0de vosaltres que faci acompanyament respectuos i amoros, =0Aen entorns=
 preparats (acompanyament actiu tipus Wild) em pot recomanar algun llibre d=
e facil comprensio on=A0es parli del desenvolupament biologic (etapa senso-=
motriu, operativa.....) per tenir-lo com a base per el meu acompanyament i =
la meva observacio dels nens limitar-me i no interrompre els seus processos=
 naturals de vida. I si algu te una mena de fitxa (per dir-li d'alguna mane=
ra) en la qual apuntar les observacions que es van fent amb unaserie de ite=
ms importants a tenir en compte que no haurien de faltar,no se es per tenir=
 una base per la qual em sigui mes facil comen=E7ar=0AUna forta abra=E7ada=
=0AJulia=A0=A0=A0 =0A=0A=0A      __________________________________________=
____ =0AEnviado desde Correo Yahoo! La bandeja de entrada m=E1s inteligente=
.
--0-466901469-1217319610=:55786

ad><body><div style=3D"font-family:times new roman, new york, times, serif;=
font-size:14pt"><DIV>Us tornoaenviar el missatge perque tinc problemes amb =
el ordinador i nopuc escriure accents, aprostrofs etc perque en desmonta el=
 text</DIV>=0A<DIV>&nbsp;</DIV>=0A<DIV>Bon dia,</DIV>=0A<DIV>algu&nbsp;de v=
osaltres que faci acompanyament respectuos i amoros, <BR>en entorns prepara=
ts (acompanyament actiu tipus Wild) em pot recomanar algun llibre de facil =
comprensio on&nbsp;es parli del desenvolupament biologic (etapa senso-motri=
[...]
base per la qual em sigui mes facil comen=E7ar<BR>Una forta abra=E7ada</DIV=
>=0A<DIV>Julia&nbsp;&nbsp;&nbsp; </DIV></div><br>=0A=0A=0A=0A      <hr size=
=3D1><br><font face=3D"Verdana" size=3D"-2">Enviado desde <a href=3D"http:/=
/us.rd.yahoo.com/mailuk/taglines/isp/control/*http://us.rd.yahoo.com/evt=3D=
52431/*http://es.docs.yahoo.com/mail/overview/index.html">Correo Yahoo!</a>=
--0-466901469-1217319610=:55786--