[Educaciolliure] Necessito un regal

Júlia Mateo Gambarte control1964ayahoo.es
Dma Jul 29 10:13:35 CEST 2008

--0-78386426-1217319215=:81768

Bon dia ,=0AAl=FA de vosaltres que faci acompanyament respectuos i amoros, =
en entorns preparats (acompanyament actiu tipus Wild) em pot recomanar algu=
n llibre de facil comprensioon es parli del desenvolupament biologic (etapa=
 senco-motriu, operativa.....) per tenir-lo com a base per el meu acompanya=
ment i la meva observacio dels nens i=A0limitar-me i no interrompre els seu=
s processos naturals de vida. I si algu te una mena de fitxa (per dir-li d'=
alguna manera) en la qual apuntar les observacions que es van fent amb uan =
serie de items importants a tenir en compte que no haurien de faltar,=A0...=
.no se es per tenir una base per la qual em sigui mes facil comen=E7ar. =0A=
Una forta abra=E7ada=0AJulia=0A=0A=0A      ________________________________=
______________ =0AEnviado desde Correo Yahoo! La bandeja de entrada m=E1s i=
nteligente.
--0-78386426-1217319215=:81768

ad><body><div style=3D"font-family:times new roman, new york, times, serif;=
font-size:14pt"><DIV>Bon dia ,</DIV>=0A<DIV>Al=FA de vosaltres que faci aco=
[...]
 com a base per el meu acompanyament i la meva observacio dels nens i&nbsp;=
[...]
pte que no haurien de faltar,&nbsp;....no se es per tenir una base per la q=
ual em sigui mes facil comen=E7ar. </DIV>=0A<DIV>Una forta abra=E7ada</DIV>=
=3D"Verdana" size=3D"-2">Enviado desde <a href=3D"http://us.rd.yahoo.com/ma=
iluk/taglines/isp/control/*http://us.rd.yahoo.com/evt=3D52431/*http://es.do=
cs.yahoo.com/mail/overview/index.html">Correo Yahoo!</a><br>La bandeja de e=
--0-78386426-1217319215=:81768--