[Educaciolliure] (sense assumpte)

Júlia Mateo Gambarte control1964ayahoo.es
Dma Jul 29 10:24:20 CEST 2008

--0-1266826021-1217319860=:89448

Us torno a enviar el missatge perque tinc problemes amb el ordinador i no p=
uc =0Aescriure accents, apostrofs etc perque en desmonta el text=0ABon dia=
=0Aalgu de vosaltres que faci acompanyament respectuos i amoros en entorns=
=0Apreparats (acompanyament actiu tipus Wild) em pot recomanar algun llibre=
 =0Ade facil comprensio on=3Des parli del desenvolupament biologic (etapa s=
enso=0Amotriu, operativa.....) per tenir-lo com a base per el meu acompanya=
ment i =0Ala meva observacio dels nens limitar-me i no interrompre els seus=
 processos=0Anaturals de vida. I si algu te una mena de fitxa (per dir-li d=
'alguna mane=0Ara) en la qual apuntar les observacions que es van fent amb =
unaserie de ite=0Ams importants a tenir en compte que no haurien de faltar,=
no se es per tenir=0Auna base per la qual em sigui mes facil comencar=0AUna=
 forta abracada=0AJulia=0A=0A=0A      _____________________________________=
_________ =0AEnviado desde Correo Yahoo! La bandeja de entrada m=E1s inteli=
gente.
--0-1266826021-1217319860=:89448

ad><body><div style=3D"font-family:times new roman, new york, times, serif;=
font-size:14pt"><DIV>Us torno a enviar el missatge perque tinc problemes am=
b el ordinador i no puc <BR>escriure accents, apostrofs etc perque en desmo=
nta el text</DIV>=0A<DIV>Bon dia</DIV>=0A<DIV>algu de vosaltres que faci ac=
ompanyament respectuos i amoros en entorns<BR>preparats (acompanyament acti=
u tipus Wild) em pot recomanar algun llibre </DIV>=0A<DIV>de facil comprens=
io on=3Des parli del desenvolupament biologic (etapa senso<BR>motriu, opera=
tiva.....) per tenir-lo com a base per el meu acompanyament i <BR>la meva o=
bservacio dels nens limitar-me i no interrompre els seus processos<BR>natur=
als de vida. I si algu te una mena de fitxa (per dir-li d'alguna mane<BR>ra=
) en la qual apuntar les observacions que es van fent amb unaserie de ite<B=
R>ms importants a tenir en compte que no haurien de faltar,no se es per ten=
ir<BR>una base per la qual em sigui mes facil comencar</DIV>=0A<DIV>Una for=
t face=3D"Verdana" size=3D"-2">Enviado desde <a href=3D"http://us.rd.yahoo.=
com/mailuk/taglines/isp/control/*http://us.rd.yahoo.com/evt=3D52431/*http:/=
/es.docs.yahoo.com/mail/overview/index.html">Correo Yahoo!</a><br>La bandej=
--0-1266826021-1217319860=:89448--