[Educaciolliure] Debat pedagògic

Sonia Son Somnia somnia7 en hotmail.com
Vie Ene 11 22:45:59 CET 2008

Hola,
Potser, més que engegar un debat pedagògic, caldria definir o aclarir els objectius que té aquesta llista de distribució, perquè pel que veig per a cadascú són ben diferents.
Tenint en compte que és la llista de la XELL, jo entenc que el contingut gira entorn l'educació lliure. Des dels inicis de la llista, de tant en tant han anat arribant mails que jo mateixa em deia "I això...que hi pinta a aqui??": anuncis d'empreses, feines... potser eren d'empreses dedicades al sector educatiu...però... "es el lloc?".
Si els integrants de la llista tenen o tenim ganes de compartir altres coses,  potser quan es resolgui la web es poden crear diferents espais per anuncis, difusions, ofertes de feina...i així alliberem la llista i la dediquem al seu tema central...
Bé, és una idea.

Una abraçada,
Sònia

From: chantal_at en hotmail.comTo: educaciolliure en moviments.netDate: Fri, 11 Jan 2008 15:33:34 +0100Subject: [Educaciolliure] Debat pedagògic

Hola, Al final, penso que potser si que tot això té a veure amb l'educació! Jo entenc el que dieu. I també entenc que defet, l'excés de flexibilitat (o també llibertat) pot arribar a ser molt dolent i els límits són més que necessaris. Per això he expressat amb una mica de contundència el que jo sentia respecte el que penso que hauria de ser aquesta llista. Em sap greu enviar tants mails de cop perque es satura la llista, a veure si engeguem un forum quan tinguem resolta la web!

Lancez des recherches en toute sécurité depuis n'importe quelle page Web. Téléchargez GRATUITEMENT Windows Live Toolbar aujourd'hui ! Essayez-le maintenant !