[Educaciolliure] Treball de Recerca

ariadna llamas xart llamas_ari en hotmail.com
Vie Ene 11 22:48:51 CET 2008

Hola,

Em dic Ariadna. Actualment estic realitzant el Treball de Recerca, que com a estudiants de batxillerat se m'exigeix. Bé, doncs m'adreço a vosaltres, perquè considero que sou dels pocs col·lectius que em podeu ajudar en la meva recerca. El meu treball concretament tracta de l'escola llibertària. Em falta menys d'un mes per entregar-lo i fa un mes que vaig darrere de dos punts: legislació i escoles en l'actualitat.

La legislació en àmbit estatal està més o menys resolta, però m'agradaria ampliar el treball amb legislació estrangera perquè em sembla molt més interessant (per les ressenyes que en tinc) que el buit legal que hi ha aquí.

D'altra banda, tinc dificultat per entrar en contacte amb les escoles en concret perquè la majoria no declaren obertament el fet de ser llibertàries o potser perquè ningú s'ha posat a organitzar tot això. Bé, el fet és que actualment estic amb contacte amb Paideia i Els Donyets i intentant-ho amb La Pinya, però m'agradaria saber si no n'hi ha cap més i saber quines escoles considerables hi ha fora de l'Estat, que siguin llibertàries, que em puguin ser de profit pel treball.

El temps que tinc és molt limitat i no suprar aquests dos punts m'està endarrerint molt la feina.

Faig una crida (desesperada) a aquells que hem puguin proporcionar alguna informació sobre alguns d'aquests temes.

Us dóno les gràcies per anticipat.

Salut i amunt l'escola lliure.