[Educaciolliure] Debat pedagògic

Chantal Armengol texido chantal_at en hotmail.com
Vie Ene 11 15:33:34 CET 2008

Hola,

Al final, penso que potser si que tot això té a veure amb l'educació!

Jo entenc el que dieu. I també entenc que defet, l'excés de flexibilitat (o també llibertat) pot arribar a ser molt dolent i els límits són més que necessaris.

Per això he expressat amb una mica de contundència el que jo sentia respecte el que penso que hauria de ser aquesta llista.

Em sap greu enviar tants mails de cop perque es satura la llista, a veure si engeguem un forum quan tinguem resolta la web!