[Educaciolliure] Treball de recerca sobre l'educació democràtica

Izaskun Azueta zerurdina en gmail.com
Mie Ene 2 13:42:34 CET 2008

Hola! ¡Y feliz año nuevo, por cierto!

Como deia en Josep, tu mateixa has de definir un concepte que es força
debatit i discutit, para poder incluir loen base a los criterios que
consideres

On Jan 2, 2008 11:34 AM, Josep Ramon Riera <jrriera en teleline.es> wrote:

> Suposo que deus conèixer el pioner i impulsor de l'Educació democràtica
> John
> Dewey és el referent, pots buscar bibliografia diversa sobre ell, suposo
> que
> als EEUU et serà encara més fàcil.
>
> Amb tot, penso que caldria que determinesis què consideres com a Educació
> Democràtica, per tal de poder determinar quins són els models que s'hi
> podrien incloure. Si per educació democràtica n'entens que els infants
> participin en assamblees, o si vas més enllà. Personalment penso que no és
> [...]

"Mi abuela quería que fuese una mujer culta, por eso no me llevó al colegio"
Margaret Mead
"My granma wanted me to be an educated woman, that's why she didn't take me
to school" Margaret Mead