[Educaciolliure] escola lliure a la Garrotxa

Emma Piqué emmapb en gmail.com
Mie Nov 28 10:58:23 CET 2007

de la manera com ho resumiu, no hi ha diferència entre una escola waldorf i
una pestalozzi.
El fill del meu company va a una pestalozzi del Bages. A aquesta escola cada
dia de la setmana
hi ha un taller programat, hi ha l'hora del suc i l'hora del conte, com a
activitats reguladores
que no s'imposen però que ofereixen un ritme i un ordre interns.
També s'ofereix als infants el que necessiten i es creen les condicions
perquè ells desenvolupin el seu potencial.

M'ha anat molt bé els dos documents adjunts, gràcies Isidre,
i d'aquests dedueixo que la diferència és més de plantejament conceptual que
pràctic.

continuo indagant.
merci per les respostes!