[Educaciolliure] escola lliure a la Garrotxa

marta garcia velasco martagvel en hotmail.com
Mie Nov 28 10:34:47 CET 2007

efectivament Pere,
avui a Educació Infantil de la waldorf de bellaterra, on va el meu fill de tres anys, TOCA acuarel·la, demà dijous, faran pa i així tots els dies de la setmana, el dinar també es cada dia de la setmana el mateix menú
marta garcia

From: nosomres en telefonica.net
To: emmapb en gmail.com; educaciolliure en moviments.net
Date: Tue, 27 Nov 2007 20:18:38 +0100
Subject: Re: [Educaciolliure] escola lliure a la Garrotxa

Hola Emma
Segons la meva opinió, pestalozzi (m'imagino que et
refereixes als Wild) es lliure, ja que els nens i nenes fan el que necessiten.
Es una metodologia per espais.
En Waldorf sempre he vist que hi ha programades
activitats, no funciona per espais que trien els nens.
Si m'equivoco o algú pensa que això no es així que
ho digui, si us plau.
Pere