[Educaciolliure] escola lliure a la Garrotxa

Xavier Alà xavilistas en clonlara-esp.org
Vie Nov 30 10:24:34 CET 2007

Pel que jo sé, de fet -i que em perdonin els qui promouen aquestes escoles...- no hi ha una tal pedagogia Pestalozzi, sinó que la Rebeca Wild el que fa és aplicar directament pedagogia Montessori, ella mateixa ho reconeix, no?.

Xavier Alà
  ----- Original Message -----
  From: Emma Piqué
  To: marta garcia velasco
  Cc: educaciolliure en moviments.net
  Sent: Wednesday, November 28, 2007 10:58 AM
  Subject: Re: [Educaciolliure] escola lliure a la Garrotxa

  de la manera com ho resumiu, no hi ha diferència entre una escola waldorf i una pestalozzi.
  El fill del meu company va a una pestalozzi del Bages. A aquesta escola cada dia de la setmana
  hi ha un taller programat, hi ha l'hora del suc i l'hora del conte, com a activitats reguladores
  que no s'imposen però que ofereixen un ritme i un ordre interns.
  També s'ofereix als infants el que necessiten i es creen les condicions
  perquè ells desenvolupin el seu potencial.

  M'ha anat molt bé els dos documents adjunts, gràcies Isidre,
  i d'aquests dedueixo que la diferència és més de plantejament conceptual que pràctic.

  continuo indagant.
  merci per les respostes!