[Educaciolliure] Atenció a la diversitat!

jaume morcillo gur ojosdemurcielago en hotmail.com
Jue Abr 19 22:04:41 CEST 2007

hola Edgar, que jo sàpigue, aquesta manera d'organitzar els grups es bastant
freqüent. suposo que deu ser una herència del passat, i als mestres que
"tenen més experiència que tu", ves i digue'ls alguna cosa que veuràs que et
diran. el que es curiós es que a això, se li digui "atenció a la
diversitat". pot ser que en el centre facin mes coses i millors que aquesta
referents a l'atenció a la diversitat, però si aquesta és la única que fan,
si que resultaria preocupant. Pel que dius de la pedagogia, jo em pregunto
si els mestres en saben gaire o no de pedagogia. si ens limitem al que han
après a la carrera de magisteri, jo m'atreveixo a dir que molt no en saben,
i el que no se es si en van aprendre els que van estudiar la carrera fa mes
de vint anys.

Jaume