[Adminsces] [Trobada d'ecoxarxes] Propera reunió 3-Oct i més

Jordi Flores Domínguez jordi a xarxaeco.org
dij set 27 21:47:08 CEST 2012

Hola,

Quan tingui un moment (la propera setmana) intentaré preparar un breu
sumari sobre punts que es poden tractar en el debat sobre les relacions
econòmiques entre ecoxarxes i ecoxarxes i la CIC. El passaré per la
llista i xarxa social. Així podeu afegir més punts. El dia del debat,
començem per aquí i ja surtiràn nous temes fruït del propi debat. Si
voleu m'ofereixo per dinamitzar/presentar la part de relacions entre
ecoxarxes, i que algú altre dinamitzi també la part de relacions entre
les ecoxarxes i la CIC.

Crec que en una trobada d'aquestes característiques serà important que
hi participi tothom, per compartir experiències, dubtes, sol·lucions,
necessitats, propostes. Així que faria una breu presentació dels punts
inicials a tractar i obriria el debat.

Em centro en els temes del dissabte, ja que són els que trobo més
importants en aquests moments de creixement de les ecoxarxes, però
principalment perque només podré anar-hi un dia i he de triar. Sobre les
eines comunes, ja vaig participar a un grup que es va fer a Vinyols i em
vaig posant al dia de tant en tant. Respecte al primer dia, tot i no
poder venir a presentar Tarragona, ja vaig enviar el qüestionari omplert
fa uns dies, així que tindreu alguna informació sobre nosaltres. (No se
si algú podrà anar-hi divendres).

Jordi Flores Domínguez Salut!

Jordi Flores Domínguez (telf. 663.677.384)
Xarxa ECO de Tarragona - www.xarxaeco.org
Cooperativa Integral Catalana - http://cooperativa.ecoxarxes.cat