[Adminsces] [Trobada d'ecoxarxes] Propera reunió 3-Oct i més

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dij set 27 18:26:26 CEST 2012

Hola de nou,

Em sembla perfecte la teva proposta Jordi. Si de cas fes una ullada al
programa proposat per veure on hi escau millor. En particular el dissabte
al matí hi ha un espai (no molt gran) per al tema relació ecoxarxes i CIC,
just abans d'abordar el tema de les relacions (econòmiques) entre xarxes.
Això és tot el que hi ha per dissabte, així que crec que hi ha espai per
fer coses.

També val a dir que un bon objectiu sembla que bastant compartit per
aquesta trobada seria sortir amb un acord sota el braç en el tema de
relació econòmica entre xarxes que n'asseguri l'autonomia i sostenibilitat.
Per això el dissabte està encarat una mica cap aquí.

El divendres és més presentació d'experiències (a mi en particular
m'interessen especialment les tarragonines :-)). I el diumenge eines
comunes.

Crec que tu mateix pots proposar un lloc en l'espai que creguis més adequat
per a la teva exposició.

Pel que fa al criteri de participació/metodologia, encara està per definir,
tot i que hi ha alguna idea sobre la taula.
 - Hi ha proposat és el diumenge, a l'apartat eines comunes, fer-lo
(almenys en bona part) per commissions temàtiques segons els interessos de
cadascú: Eines jurídiques, de comunicació, de software, de compres comunes
o els que surtin allà mateix.
 - El tema de la relació entre xarxes de dissabte es veu a venir que
començarà amb algunes exposicions i després una mica de debat i finalment
intentar arribar a algunes conclusions. Això es pot fer de vàries maneres,
potser també per grups, especialment el debat.
 - El tema de presentació d'ecoxarxes volem haver fet mural amb tota la
informació sortida del
qüestionari<https://intern.cooperativaintegral.cat/ca/form/questionari-ecoxarxes>que
cada ecoxarxa hauria d'omplir abans de la trobada, de manera que la
ifromació bàsica estigui a l'abast sense ocupar temps. Llavors les
ecoxarxes només explicarien aquells trets rellevants o distintius.

De totes maneres caldrà fer una comissió o així que ho treballi tot plegat.

A reveure,
Esteve

El 27 de setembre de 2012 17:59, Jordi Flores Domínguez
<jordi a xarxaeco.org>ha escrit: