[Adminsces] [Trobada d'ecoxarxes] Propera reunió 3-Oct i més

Jordi Flores Domínguez jordi a xarxaeco.org
dij set 27 17:59:09 CEST 2012

Bona tarda companys/es,

Em sap greu no poder assistir a reunions a BCN de forma freqüentment.
Però estic decidit a participar a la trobada d'ecoxarxes. De fet,
m'agradaria fer una petita exposició, que estaria dintre del bloc de
relació econòmica entre ecoxarxes, tot i que també tractarà de les
relacions entre ecoxarxes i la CIC. Es a dir, jo participaré el segon
dia (dissabte). I em sembla bé el canvi de data propossat. (De Tarragona
hi assistirem un mínim de tres persones).

Respecte a l'exposició i continguts, sóc economista i membre actiu de la
Xarxa ECO des del 2009, m'agradaria centrar-me en aspectes pràctics, de
coordinació, de gestió, dinamització, més que en temes estrictament
econòmics, balances, saldos, fluxes, etc. Així que suposo que la meva
intervenció pot ser complementària i aportar una visió pràctica i
d'experiència sobre algunes qüestions rellevants.

Heu previst algún criteri de participació? Serà en format debat,
exposició, comissions de treball? Encara s'ha de definir a l'apartat de
metodologia?

Per mi podem anar consensuant temes per correu, si realment no hi ha
prou participació a les reunions presencials ... però no ens aturem.
També es pot fer servir l'eina de participació que va crear en Vadó.

Jordi Flores Domínguez Salut!

Jordi Flores Domínguez (telf. 663.677.384)
Xarxa ECO de Tarragona - www.xarxaeco.org
Cooperativa Integral Catalana - http://cooperativa.ecoxarxes.cat