[Adminsces] [Trobada d'ecoxarxes] Propera reunió 3-Oct i més

didac costa didacscosta a gmail.com
dij set 27 18:26:38 CEST 2012

hola companys

per mi tot ok.
no se si podre anar a la reunio del dia 3, pero em sembla molt be el text i
la organització de tot plegat
trobo molt bona idea demanar a la Susana que ens expliqui una mica com ho
veu ella amb la seva formació d'economia, i em va be el seguent finde o
algun altre que decidiu. I també si voleu que presenti algun punt o
focalitzi algun debat o algo i es decideix sense que jo estigui a la
reunio, doncs tambe ok

trobo que tambe pot ser interessant que en Jordi ens expliqui breument
algunes coses, tot i que el format era més d'assemblees, però pot ser
interessant combinar-ho amb alguna xerradeta tècnica per posar més en comú
alguns coneixements i poder tenir millor criteri sobre el que haguem de
debatre i decidir. Si en Jordi Garcia o en Martí Olivella de la Xarxa
d'Economia Solidària i la nova proposta de moneda social Eco Sol venen,
podrien explicar també breument l'Eco Sol, o bé ho podem fer encabir a
l'hora de presentar les diverses ecoxarxes

val, endavant!
didac

El 27 de setembre de 2012 17:59, Jordi Flores Domínguez
<jordi a xarxaeco.org>ha escrit: