[Adminsces] Trobada d'ecoxarxes

didac costa didacscosta a gmail.com
dic nov 21 10:34:01 CET 2012

hola gent!

jo ja estic a frança, mig desconectat, pero vaig seguint els temes
sobre la participació durant la trobada, jo m'ofereixo a fer les
presentacions de l'arribada el divendres, per ex, i despres els espais de
dinamització o moderació que falti per omplir.

sobre la gent apuntada, esta molt be tenir-ho i tal, i seria ideal que
tothom s'apuntés, pero tinguem present que molts -o almenys uns quants-
vindran sense apuntar-se..

val, seguim!
didac

El 20 de novembre de 2012 19:36, Jordi Flores Domínguez
<jordi a xarxaeco.org>ha escrit: