[Adminsces] Trobada d'ecoxarxes

Jordi Flores Domínguez jordi a xarxaeco.org
dim nov 20 19:36:57 CET 2012

Hola,

Ningú del Penedès o Montseny? Ostres, a veure si els hauré d'anar a
despertar quan vagi camí de Girona? I de Terrassa? Crec que van dir que
hi anirien. Jo em faria "pesat" i els contactaria personalment, si més
no, als que figurin com a administradors de les ecoxarxes. Hem de pensat
que el que es debatrà/decidirà ens interessa/implica a totes.

Jordi Flores Domínguez Salut!

Jordi Flores Domínguez (telf. 663.677.384)
Xarxa ECO de Tarragona - www.xarxaeco.org
Cooperativa Integral Catalana - http://cooperativa.ecoxarxes.cat