[Adminsces] Trobada d'ecoxarxes

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dim nov 20 18:41:18 CET 2012

Hola de nou,

bé, sembla que ha estat difícil quedar. El Francesc em comenta que estarà
per barcelona dissabte, però jo gairebé m'inclino per intentar gestionar-ho
sense veure'ns.

Vadó, he intentat contactar amb tu (pel mòbil que em vas trucar divendres)
i no me n'he sortit. Així que et volia comentar:

Respecte de la proposta de que cada persona o ecoxarxa faci aportacions en
espècies o moneda: Si una ecoxarxa porta moneda (euros o moneda social),
això significa que ca l'estròlic diguem que encara completa més els àpats a
canvi d'aquesta moneda "extra" que si només paga el preu base de l'àpat? Ho
dic pq penso que probablement sigui la opció majoritària (per comoditat).

És imprescindible enviar un mail a tots els assistents amb instruccions
precises de tot. Per l'allotjament, penso que estaria bé dir les diferents
opcions (1.sac & aïllant, 2.alguna llitera, 3.alberg ca l'estròlic -amb el
contacte-, i fins i tot potser la direcció d'alguna pensió de la vora per
si vé algú més "delicat").

Hauriem de donar un mòbil de contacte per a temes logístics (dubtes de com
arribar, d'allotjament o menjar d'última hora, etc).

Vadó em sembla que ets la persona indicada per les dues coses :-)

En principi la data límit per inscriure's és el 25 de Novembre. (Per cert,
que el nombre d'inscripcions no creix en absolut, tot just hi ha 12
inscripcions! 3xBages -aquí sé que n'ha ha d'aver almenys 3 més-,
3xTarragona, 2xCIC, 1xGarraf, 1xLleida, 1xMallorca, 1xBarcelona).

Així que si vols el 25 de Novembre a les 12 de la nit t'envio la llista
dels inscrits per a enviar-los un mail amb tota la informació útil per a
venir a les jornades: com arribar, menjar, allotjament i programa
actualitzat. Sembla bé? Si vols redactar el mail abans i que li fem una
ullada jo estaré encantat. Enviaré un programa actualitzat.

A reveure,
Esteve

El 19 de novembre de 2012 0:24, Esteve Badia <badia.orive a gmail.com> ha
escrit: