[Adminsces] Trobada d'ecoxarxes

didac costa didacscosta a gmail.com
dic nov 21 19:46:31 CET 2012

Hola de nou

m'han dit avui que el divendres 30 tinc el proper examen practic de conduir
(si, 4rt intent, als 37 anys, sense comentaris..) ..

acostuma a ser pel matí. si aprobo, cap problema en estar a la trobada a
les 17h. sino em sera una mica mes dificil perque haure d'anar amb
transport public desde bcn (i amb una mica de mal humor..). aixi que per si
de cas, que hi hagi algu altre que en cas que jo no hi pugui ser, pugui fer
els espais del divendres. jo faré el possible per arribar a temps

val, salut
didac

El 21 de novembre de 2012 10:34, didac costa <didacscosta a gmail.com> ha
escrit: