[Adminsces] Trobada d'ecoxarxes

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
diu nov 18 17:57:06 CET 2012

Ara mateix hi ha només 11 inscrits, tot i que crec que vindrà un número
significativament més gran de persones. Jo al missatge vaig posar temps
fins el 25 de novembre (una setmana abans) per inscriure's. Crec que podem
fer llavors la previsió d'assistència.

La proposta de menjar jo entenc el següent:

1) Ca l'Estròlic fa un menú base econòmic.
2) La gent el completa amb productes o aportacions extra a Ca l'Estròlic.

La proposta de dormir, doncs a mi em sembla bé. Només potser hauríem
d'indicar també alguna opció per si hi ha alguna persona gran o que per
algun motiu se li faci difícil dormir en plan campaments. Vull dir que
podem donar la direcció d'algun lloc d'allotjament estàndard no massa
lluny. O Ca l'estròlic també és un alberg, ¿no? I l'altra opció també és
portar una furgo o tenda. Oi que hi ha lloc per plantar-ne?

A mi em va bé dilluns a la tarda a qualsevol hora. Dimarts i dimecres els
tinc més complicats. Dijous el torno a tenir bé.

Esteve

El 17 de novembre de 2012 20:38, vado <vado a tresones.com> ha escrit: