[Adminsces] Trobada d'ecoxarxes

Jordi Flores Domínguez jordi a xarxaeco.org
diu nov 18 18:21:01 CET 2012

Hola,

De Tarragona sóm 4 confirmats, i crec que tots hem enviat el formulari.
Només hi ha 7 d'altres ecoxarxes? Però si som més a la llista de la gent
que està partipant!

Per cert, faig enviar un correu informatiu a la nostra llista de correu
de Tarragona i també a la nova ecoxarxa de l'Ebre.

Jordi Flores Domínguez Salut!

Jordi Flores Domínguez (telf. 663.677.384)
Xarxa ECO de Tarragona - www.xarxaeco.org
Cooperativa Integral Catalana - http://cooperativa.ecoxarxes.cat