[Adminsces] Trobada d'ecoxarxes

vado vado a tresones.com
dis nov 17 20:38:35 CET 2012

bones!

     Francesc, jo acabo de veure aquest mail ara.  El dia 14 vaig enviar
a aquesta llista  una proposta sobre la logistica de les jornades, l'heu
rebut?

     També preguntava pel nº d'inscrits.
     Tampoc he pogut veure la vostra proposta, doncs.

     Ok per quedar i parlar-ne, us va be dilluns mati o tarda a aurea
social?

salut!