[Adminsces] consulta als administradors CES: admins d'Aragó demanen accés a aquesta llista

Jordi Flores Domínguez jordi a xarxaeco.org
dij des 6 09:17:01 CET 2012

Hola,

Si, trobo molt interessant que companys la relació amb companys d'Aragó,
com també de València. Pel que fa a Aragó, no oblidem que hi ha una
relació molt directa amb tots els pobles de la franja de ponent i
Matarranya. Tots entenen perfectament el catlà i alguns el parlem molt
correctament. En alguns punts, s'endinsa ben bé 50 km cap a Aragó. Des
de Tarragona ja hem tingut alguns contactes i fins i tot han demanat
registrar-se a la nostra ecoxarxa perque no tenien res organitzat allà.

Però no em vull referir només a temes identitaris o de llengua.
Principalment per proximitat i afinitat.

Jordi Flores Domínguez Salut!

Jordi Flores Domínguez (telf. 663.677.384)
Xarxa ECO de Tarragona - www.xarxaeco.org
Cooperativa Integral Catalana - http://cooperativa.ecoxarxes.cat