[Adminsces] consulta als administradors CES: admins d'Aragó demanen accés a aquesta llista

didac costa didacscosta a gmail.com
dij des 6 08:56:04 CET 2012

per mi genial! i tant, obert a tothom que vulgui participar i conèixer com
va per aqui la cosa..
i aixi de pas aprenen algo de català! : )
salut
didac

El 5 de desembre de 2012 18:01, sergifab11 a gmail.com
<sergifab11 a gmail.com>ha escrit: