[Adminsces] consulta als administradors CES: admins d'Aragó demanen accés a aquesta llista

sergifab11 a gmail.com sergifab11 a gmail.com
dic des 5 18:01:38 CET 2012

No hi trobo cap inconvenient, serà una manera de donar-nos suport mutuu
més.

Salut!

sergi

El dia dc 05 des 2012 17:12:48 CET, vado va escriure: