[Adminsces] consulta als administradors CES: admins d'Aragó demanen accés a aquesta llista

infobroker barcelona infobroker.barcelona a gmail.com
dij des 6 10:39:08 CET 2012

andavant
stefan

2012/12/6 Jordi Flores Domínguez <jordi a xarxaeco.org>

>  Hola,
>
> Si, trobo molt interessant que companys la relació amb companys d'Aragó,
> com també de València. Pel que fa a Aragó, no oblidem que hi ha una relació
> molt directa amb tots els pobles de la franja de ponent i Matarranya. Tots
> entenen perfectament el catlà i alguns el parlem molt correctament. En
> alguns punts, s'endinsa ben bé 50 km cap a Aragó. Des de Tarragona ja hem
> tingut alguns contactes i fins i tot han demanat registrar-se a la nostra
> ecoxarxa perque no tenien res organitzat allà.

> [...]

Stefan Blasel
Informed decision /CIC
telefono: 0034.651598001
http://sites.google.com/site/infobrokerbarcelona/  (english)
http://www.infolancer.net/freelance/Informed_decision_Barcelona/fnf56iq6jnbznqrenvf(castellano)
http://barcelonaentransicio.wordpress.com
http://dragondreaming.org/es (castellano)

Ecoxarxa Barcelona: intercambios en Barcelona
Ofertas:
http://www.ces.org.za/offerings.asp?xid=bcna&cat=month
Pedidos/wish list:
http://www.ces.org.za/wants.asp?xid=BCNA

"Nunca puedes cambiar las cosas luchando contra la realidad existente. Para
cambiar algo, hay que construir un nuevo modelo que hace obsoleto al
actual." Buckminster Fuller