[Adminsces] Missió: Obtenir el codi font del CES per a poder millorar-ho

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dic nov 16 16:57:45 CET 2011

Hola,

Per la meva part em sembla perfecte crear el grup a n-1 per començar a fer
els primers passos, que al meu entendre són veure amb quins efectius
comptem i fer l'anàlisi de requisits -que de fet ja ha començat : ).

A tothom li sembla adequat això del n-1? I en aquest cas: Gorka pots fer-ho
i avisar-nos, que sembla que ho tens per mà?

Al mateix grup podem obrir un fil per veure si la reunió a Lleida tindrà un
mínim quòrum i en aquest cas ja li busquem un lloc, o sino busquem una
alternativa.

Tirem endavant, ¿no?

Abraçada,

Esteve

El 15 de novembre de 2011 19:07, <-> Gorka <-> <aldrebes a gmail.com> ha
escrit: