[Adminsces] Missió: Obtenir el cod i font del CES per a poder millorar-ho

vadó vado a tresones.com
diu nov 6 20:03:34 CET 2011

hola!  penso el mateix que la Blackhold. Crec que la tendencia de tots
els sistemes de moneda complementaria sera unir-se - el ces ja ho està
fent, i que la prioritat es que la gent hi confiï i s'extengui a la
societat, pero no estaria malament tenir un pla de reserva.