[Adminsces] Missió: Obtenir el cod i font del CES per a poder millorar-ho

Blackhold blackhold a marsupi.org
diu nov 6 19:59:27 CET 2011

El 6 de novembre de 2011 19:48, Gemma Solanas
<gemma.solanas.i a hotmail.com> ha escrit:
> Hola,
> l'altre dia vaig estar parlant amb un informàtic que em va dir que
> també estava interessat en crear una mena de CES nou. A part, a Tarragona
> també van crear el progrma NAPIA per fer intercanvis però no se com va
> acabar la història ni si estava molt desenvolupat o no.

l'avantatge del CES és que és una eina que ja porta temps funcionant i
a nivell internacional, simplement s'ha d'aconseguir que alliberin el
codi...