[Adminsces] [Fwd: ecoxarxa vallès vs ecoxarxa vallès oriental]

vado a tresones.com vado a tresones.com
dic maig 4 15:58:46 CEST 2011

ep, corregeixo:

Sant Cugat, Sabadell, Terrassa, Cerdanyola; tots son municipis del Vallès occidental.
Mollet es del Vallès Oriental.
Son els llocs de localització de l'ecoxarxa del vallès que ha creat l'Al, o sigui,
queda clar que la intenció es mesclar els dos vallesos.
Per altra banda, 'Baix Vallès' seria l'occidental, pero en joan carles està a
mollet, que es l'oriental... què passa aqui?

(disculpeu la ignorancia)

-------------------------------- Missatge original ---------------------------------
Assumpte: ecoxarxa vallès vs ecoxarxa vallès oriental
De:       vado at tresones.com
Data:     Wed, Maig 4, 2011 8:52 am
A:        adminsces at llistes.moviments.net
Cc:       joancarlesisern at gmail.com
          al at blogmail.cc

Bones,

   m'adreço a la llista d'administradors dels ces per posar sobre la taula la
coordinació dels nous ces que es van formant, concretament el possible conflicte
relatiu al Vallès.

   De fet, hi ha alguna cosa que encara no tinc clara:

  L'Al ha creat l'ecoxarxa del Vallès, sense especificar si es oriental o
occidental, pel que se suposa que fa referencia als dos. Per altra banda, en
concepte de 'localització'(place- a la web del ces) hi ha posat Sant Cugat,
Mollet, Sabadell, Terrassa, Cerdanyola; tots son municipis del Vallès oriental.

  En Joan Carles de fa temps que està impulsant la ecoxarxa del Baix Vallès, que, si
no m'equivoco va començar com a nucli local de Mollet, que és municipi del Vallès
Oriental.

  Bé, suposo que per Baix Vallès s'enten Vallès Occidental, però pel que veig, ni la
delimitació entre els dos Vallesos està definida.

  Hi ha confusió.

  M'agradaria saber si l'Al, ja que es soci de la cic i s'assumeix que la cic té una
voluntat coordinadora i unificadora respecte el moviment de moneda social i
ecoxarxes, va consultar a la gent del col.lectiu que ja estava treballant en la
zona del vallès, abans de crear el ces, o ho va fer pel seu compte, o si ja se
n'havia parlat i jo no ho sé.

  He parlat amb en Joan carles i m'ha explicat el seu punt de vista que considero
coherent i obert; Per ell, crear una ecoxarxa que abasti tot el Vallès es un error
ja que es massa població per un sol ces, i per altra banda considera que ni tant
sols la xarxa humana està prou desenvolupada alli com per fer la del Vallès
Occidental, per la qual cosa ell esperaria a fer-ho.

  En la meva opinió, crec que hem de procurar no donar un missatge de confusió.

   Quines objeccions hi hauria a definir el ces que ha creat l'AL com un ces pel
vallès oriental i crear un ces pel Vallès occidental (per part de'n Joan Carles),
o be definir el nou ces del Vallès, com un sol ces pels dos vallesos y coordinar
esforços?

   Al, Joan Carles: com ho veieu? quin es el vostre punt de vista?

  Salut!