[Adminsces] [Fwd: ecoxarxa vallès vs ecoxarxa vallès oriental]

al al a blogmail.cc
dic maig 4 17:02:55 CEST 2011

Passa que a gran part del Vallès Oriental està l'ecoxarxa del Montseny.

La intenció era fer una ecoxarxa del Vallès Occidental + la part del
Vallés Oriental que no està inclosa al Montseny, com ara Mollet i rodalies.

--
http://al.blogmail.cc