[energiadecreixent] Fwd: em podeu passar un contacte?

ester c ishtar888agmail.com
Dme Maig 6 12:53:17 CEST 2009

Jo sé que en Xavi (Troglo) no utilitza massa l'ordinador. Penso que en Bruno
per ex. deu tenir el seu telèfon. Jo no tinc ni el seu telèfon ni el seu
mail. Serà millor contactar-lo per telf.

El 5 / maig / 2009 21:59, <infoadecreixement.net> ha escrit: