[energiadecreixent] Fwd: em podeu passar un contacte?

Laura Blanco Grau lblanco_grauayahoo.es
Dme Maig 6 13:05:15 CEST 2009

ja està fet

________________________________
De: ester c <ishtar888 en gmail.com>
Para: Xarxa pel decreixement <energiadecreixent en llistes.moviments.net>
CC: energiadecreixent en moviments.net
Enviado: miércoles, 6 de mayo, 2009 12:53:17
Asunto: Re: [energiadecreixent] Fwd: em podeu passar un contacte?

Jo sé que en Xavi (Troglo) no utilitza massa l'ordinador. Penso que en Bruno per ex. deu tenir el seu telèfon. Jo no tinc ni el seu telèfon ni el seu mail. Serà millor contactar-lo per telf.

El 5 / maig / 2009 21:59, <info en decreixement.net> ha escrit:

Algú pot ajudar a Yogui?

----- Mensaje reenviado de david_berenguer en hotmail.com -----