[energiadecreixent] Fwd: em podeu passar un contacte?

infoadecreixement.net infoadecreixement.net
Dma Maig 5 21:59:45 CEST 2009

Algú pot ajudar a Yogui?

----- Mensaje reenviado de david_berenguerahotmail.com -----
    Fecha: Thu, 16 Apr 2009 17:55:30 +0200 (CEST)
       De: david_berenguerahotmail.com
Responder-A: david_berenguerahotmail.com
  Asunto: [Informació general i premsa] em podeu passar   un contacte?
     Para: infoadecreixement.net

yogui ha enviat un missatge amb el el formulari de contacte a
http://decreixement.net/contact.

Bones,

si us plau, em podríeu passar el contacte d'en Xavi (Troglo) del projecte
Cuca de Llum?
Penso que l'Escola Agrària de Manresa, que fa cursos d'energies renovables i
bioconstrucció, podria estar interessada en fer les pràctiques al seu tros.

Moltes gràcies i fins aviat,

Yogui

----- Terminar mensaje reenviado -----