[Ecoseny.Actualitat] aclarant ultimes informacions

Diana Párraga goldencolibri a gmail.com
div jun 14 00:17:13 CEST 2013

Comento les esmenes de l'Angels.

El 13 de juny de 2013 23.34, <angelsvendrell en moviments.net> ha escrit:

> En primer lloc, dir que el que
> varem decidir a l'assemblea del dia 2, no era deixar el consens,
> sino
> que quan aquest no fos possible, passar a la majoria.

Això vol dir funcionar per majoria i fer veure que funciones per consens.
Com es això?, "si tothom està d'acord funcionem per consens, si hi ha algú
que divergeix, funcionem per majoria", es així? Dons això es funcionar per
majoria. A més és il·licit el que veu fer, aprobar per majoria la revocació
del consens quan el consens encara era vigent.
Aquestes paraules semblen més aviat un intent de justificar i amagar
realitats injustificables i impossibles d'amagar.

> Els que heu
> assitit alguna vegada a l'assemblea, ja ho sabeu, el bloqueig que aixó
> ens
> representaba, no poder anar endavant moltes vegades, debatre,
> debatre i res de res.

Quan falta el sentit comú, la capacitat de raonament i l'interès personal
està per damunt de l'interès col·lectiu, sol passar això.

Per aquest motiu varem fer la proposta.

> La
> majoria de gent activa de l'ecoxarxa recolza el procés constituent,
> també varem fer una consulta a ecoseny- actualitat
>
>  i varem tenir
> moltes respostes positives.

Van ser, apuntant alt, ni 10 persones (de les 150 o 200 que estan
inscrites a l'ecoxarxa montseny) que es van manifestar a favor d'aquesta
proposta (podeu revisar i/o recordar el creuament de mails a aquesta
mateixa llista.

> Per aquest motiu varem fer la proposta
> d'adherirnos al procés constituent, que es assembleari i desde abaix.
> Com ecoxarxa Montseny,
>
> considerem important aquest procés, i que les
> ecoxarxes entrin a debatre aquesta proposta.

Això es el que havia-u d'haver fet abans de fer la vostra adhesió, que
proposeu ara el debat a les altres ecoxarxes, que no han mostrat cap
interès, no te sentit.

> Podeu participar en la
> vostra opinió.

La meva opinió es que barrejar les coses no es una bona manera de fer, que
la proposta inicial de l'ecoxarxa

no era estatalista ni reformista, que més aviat era l'arena on ens podíem
trobar totes les persones per cobrir les nostres necessitats col·lectives i
individuals de forma local, al marge d'ideologies i dogmatismes.

Que l'ecoxarxa montseny s'hagi adherit al procés constituent de forma
col·lectiva per la imposició de 8 persones, ja no te cap importància, el
que es important es que això ha estat imposat de forma il·legitima i que es
menteix per justificar-ho.

> Una abraçada, Coordinació ecoxarxa Montseny

Una abraçada.

> "Los
> problemas son creados por la mente
> y necesitan el tiempo para
> sobrevivir.
> NO pueden sobrevivir en la actualidad del Ahora.
> Concentre
> su atención en el Ahora y dígame
> ¿que problema tiene en este momento?"

Que la mentida m'indigna.