[Ecoseny.Actualitat] aclarant ultimes informacions

Eulàlia Martí laneula a gmail.com
div jun 14 00:55:23 CEST 2013

Hola,
jo no acostumo a participar en aquesta llista ni he vingut a cap assamblea,
però d'alguna manera em sento vinculada a l'Ecoxarxa, així que dono la meva
opinió.

Personalment, m'he adherit al Procés Constituent i em sembla que pot
aportar coses positives, hi tinc esperança. Potser sóc naïf, no ho nego,
però jo ho veig així, em sembla que les propostes que plantegen són
interessants i les persones que l'han impulsat m'inspiren confiança.

Ara bé, no veig la necessitat de que l'Ecoxarxa s'hi sumi com a col.lectiu
si hi ha membres que no hi estan d'acord. Tant important és, que es vol fer
pagant un preu tan alt? com podem estar creant aquesta divisió entre
nosaltres mateixos quan del que es tracta és d'anar tots plegats cap a una
nova forma d'organitzar-nos basada en el respecte, l'amor, la justícia,...?

Penso que és important que en la propera assamblea es torni a la presa de
decisions per consens i es rectifiqui aquesta actuació feta, pel que
sembla, amb pressa i poca claredat.

una abraçada,

Eulàlia

El 14 de juny de 2013 0.17, Diana Párraga <goldencolibri a gmail.com> ha
escrit: