[Ecoseny.Actualitat] FW: esborrany cartell propera fira

Eva Benavent de Barbera Portabella evafenix7ahotmail.com
Dme Feb 24 07:13:05 CET 2010

Hola Dídac i Bakthi,
 Per mí, es preciós el cartell, gràcies per oferir aixó tant bonic per la propera fira
 que es una festa de commemoració també de la creació de l'ecoxarxa i serà un día molt especial per tots!
 Volia dir que espereu que demà ens trobem el gt' fires per parlar d'aquesta fira i acabarem de
 definir els textes que  hi van al cartell, divendres us diem el què i desprès feu el definitiu.
 Pel preu tú mateix, pensa però que hi han a la caixa 240 euros que son pels plafons, però jo crec que si actuem amb seny
 està bé el que fem, i si algú no està d'acord que algú faci una proposta millor i la dugui a terme ell en tot cas
(fins ara crec que no ha anat malament així) pero estic oberta a altres opinions,
  Felicitats altra cop pel cartell! Salut. Eva

> Date: Wed, 24 Feb 2010 02:46:22 +0100
> From: didacscostaagmail.com
> To: ecoseny-infoallistes.moviments.net; ecoseny-actualitatallistes.moviments.net
> Subject: [Ecoseny.Actualitat] esborrany cartell propera fira
>
> hola
>
> envio l'esborrany del cartell de la propera fira
> dibuix collaboratiu de bhakti i jo mateix!
>
> no el reenvieu, encara, que hi falta el logo, la web i mes coses!
> quan estigui el tornem a enviar i el posem a facebook i web -si es pot..
>
> es per veure què sembla, i per decidir:
>
> quin pressupost per fer copies?

> [...]

El NUEVO Internet Explorer 8 es el navegador más rápido y seguro ¡Descárgalo gratis!

http://www.quemovileres.com/
¡Descubre qué Móvil eres! Hay uno hecho para ti.

Més informació de la llista de correu Ecoseny-actualitat