[Ecoseny.Actualitat] esborrany cartell propera fira

Diana Valèria Párraga goldencolibriagmail.com
Dme Feb 24 09:33:00 CET 2010

Hola Didac,
està wapisim el cartell.
Pro com que el meu ull està entrenat per detectar els detalls a nivell de
les micromilèssimes de quantum, haig d'afegir un comentari...

No penseu que podria ser útil que la data i el lloc tinguessin una lletra
una mica més gran?
Per tal de que si algú veu el cartell de passada, li sigui ben fàcil veure
els detalls importants que li permetin venir :)

Felicitats, es un cartell molt maco, inspira a somiar.

Petons,
;·Diana.

El 24 de febrer de 2010 2:46, didac costa <didacscosta en gmail.com> ha escrit: