[Ecoseny.Actualitat] esborrany cartell propera fira

didac costa didacscostaagmail.com
Dme Feb 24 02:46:22 CET 2010

hola

envio l'esborrany del cartell de la propera fira
dibuix collaboratiu de bhakti i jo mateix!

no el reenvieu, encara,  que hi falta el logo, la web i mes coses!
quan estigui el tornem a enviar i el posem a facebook i web -si es pot..

es per veure què sembla, i per decidir:

quin pressupost per fer copies?

i ja de pas,

com cal decidir-ho?

establim un percentatge del que tenim a cada moment a la caixa per a
cada tipus de despesa: central, cartells, butlletins fisics, impressio
moneda, extres, etc?

de moment ens hem posat un pressupost -bastant just, crec jo,pero per
si de cas- de 35 euros, que dona 100 cartells din a 3 a dos colors. i
comprant el paper apart perque sigui millor.

potser amb mes colors i amb un paper millor es mes maco. i axo potser
amb 50 euros, es pot fer .. o es massa diner pels cartells?

fem poques copies (50) artistiques i mes grans i de qualitat per
deixar en menys llocs pero estratègics i destacats, o 100 o 200 copies
no tan artistiques? suposo que lo segon..

podem aporfitar que tenim una pintora i estudiant de belles arts fent-lo!
(jo trobo que aixi tambe ja és fantastic -pero be, potser no soc gaire
objectiu.)

i be, no se si es aquesta la llista per parlar aixo, pero be, si algu
te idees o res a dir, ja ens direu

salut
didac
Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: Cartell Bhakti i Didac.jpg
Tipus: image/jpeg
volum: 400622 bytes
Desc: no disponible