[Territori_energia_resistencia] no palm

Francois Schneider Francois a degrowth.net
dij set 15 23:13:19 CEST 2011

Com fem per confirmar que el collectiu energia i territori apoia "NO-palme"?

proposo: esperem 10 dias per possibles inquietudes de membres del collectiu. Si no hi ha cap diguem que el collectiu energia i territori apoia. El amic Pascal Pavie m'ha dit que seria genial si fosse possible.

Vull dir que Pascal Pavie, el organitzador principal ara que conec, son realmente persones de confiança

i cadascu pot signar la peticio, i difondir

Francois

On Wed, 14 Sep 2011 20:25:42 +0200
Alexis Demko <alexis.demko a gmail.com> wrote:ie