[Territori_energia_resistencia] comunicat a mitjans : proposta (urgeix resposta)

coordinacio_ecoaccat coordinacio_ecoaccat a pangea.org
dic mar 16 14:48:29 CET 2011

Gràcies Anna.. també s´ofereix el Miquel Llop d´Ecologistes (670 729 347)

Respecte al que queda estic esperant a veure si podem fer el link i
l´enviament a mitjans des de ecologistes (tenim un problema que no sé si
podrem sol.lucionar).. no ho podriau fer vosaltres des de Greenpeace

bé, en 15 minuts espero dir-vos com està el tema link (si no enviem en
el texte) i l´enviament des de ecologistes

Una abraçada !
rica

Al 16/03/2011 13:57, En/na Anna Rosa Martinez ha escrit: