[Territori_energia_resistencia] comunicat a mitjans : proposta (urgeix resposta)

Anna Rosa Martinez armartin a greenpeace.org
dic mar 16 13:57:24 CET 2011

Ull viu!!
No hauriem d'enviar tots la convocatòria als mitjans, ens odiaran!!!

Quim, Ecologistes en Acció té una bona llista, no? Em penso que seria bo que
l'enviéssiu vosaltres. Els companys de l'Observatori segurament en tenen una
de diferent, potser podriem convinar totes dues...

Per mi, Ok  a la convocatòria

Portaveu de Greenpeace: una servidora

Greenpeace: Anna Rosa Martínez, delegada a Catalunya, 650 92 13 57

Una abraçada,

Anna Rosa

El 16 de març de 2011 13:48, coordinacio_ecoaccat <
coordinacio_ecoaccat a pangea.org> ha escrit:

--
Anna Rosa Martinez

Delegada a Catalunya
Greenpeace