[Territori_energia_resistencia] COMUNICAT PER UNA TRANSFORMACIÓ URGENT DEL MODEL ENERGÈTIC

Neus Garriga - EDUCACIO educacio a entrepobles.org
dll mar 14 14:23:06 CET 2011

Ei Maria,

Qué bé!! Gràcies. Per cert, avui hem tingut reunion amb la Taula de treball
I s’adereixen com a grup al manifest!!

Estem a temps d’incloure’ls?? Seria:  “Taula de Treball d’Alimentació
Escolar Ecológica”

En quan a la manifestació antinuclear i en pro poble japonés, estem
d’acord!!

L’únic q no sé si demà podría venir, pro ja ho confirmo dmà.

Anem parlant,

Petons,

Neus

Pd.- Filka que tal la caminata???