[Territori_energia_resistencia] COMUNICAT PER UNA TRANSFORMACIÓ URGENT DEL MODEL ENERGÈTIC

Alexis Demko alexis.demko a gmail.com
div mar 11 22:48:27 CET 2011

Bones,

Només per a afegir al comunicat a la llista de entitats adherides:
L'associació Attac-Catalunya s'adhereix al comunicat. Com a soci i membre de
la junta d'aquella, vaig proposar l'adhesió a la resta de membres de la
junta, la qual cosa va ser acordada.

Gràcies per afegir-ho al comunicat definitiu (no sé qui s'encarrega de fer
les modificacions)
Salut
Alexis