[Suportenricduran] [Festivaldecre] Valoració del Festival i alternatives per seguir endavant

Luís Rodrigues luismcrodagmail.com
Dme Maig 27 17:01:50 CEST 2009

aqui va una propuesta de josep!!

---------- Forwarded message ----------
From: josep Pit <joseppitayahoo.es>
Date: 2009/5/27
Subject: Re: [Festivaldecre] Natxo
To: Luís Rodrigues <luismcrodagmail.com>

Hola Luis, ¿puedes reenviar mi propuesta al resto de la lista ja que a mi me
lo devuelve?,

 Com que em tornen els missatges que envio a la llista ho faig a través del
correu del Luis.

Josep de Gallecs :  Jo faig una altra proposta de reunió per si va millor a
tothom. Quedar un divendres, dissabte o diumenge a la tarda, a casa meva i
us invito a berenar, alguns de vosaltres ja vau venir un dia. Us passo foto
del lloc.

Una abraçada.
Josep

--