[Suportenricduran] Valoració del Festival i alternatives per seguir endavant

Gerard Costa anigami21ahotmail.com
Dme Maig 27 13:23:57 CEST 2009

Hola a tothom, festivaleras,
família decreixentista i col·lectius.

Sóc en gerard, del festival, alguns ens
coneixem i d’altres no encara.

El Festival va ser un projecte increïble, un
paraigua festiu on tothom hi pogués ser representat i una mostra que canviar
les coses és possible. Empreses de tot Catalunya es van sumar al projecte
oferint escenaris, equips de so i elèctrics, un parc de 5 hectàrees,
transports, cerveses ecològiques, cola artesana, menjar artesà, sucs bio... tot
a preu de cost i amb el millor dels tractes.
Més de 30 actuacions d’artistes
d’arreu, fins a l’illa de Pasqua, conferències sobre l’aigua, d’economia,
d’ecologia, associacions, col·lectius... tots, sense cobrar ni un duro.

Pel cap baix sumo més de 300 persones
vinculades activament a tirar endavant aquest projecte de canvi. Esforçant-se
per ajudar.

Tot això va generar un efecte positiu en els
3.000 visitants que va tenir el Festival, es va créixer, es van fer contactes,
es van crear sinèrgies que probablement donaran més fruits...  i això porta al canvi...

L’objectiu del festival era fer un lloc de
trobada de persones inquietes, un lloc coherent amb aquest anhel de canviar i
on difondre un missatge pel decreixement, i que aquí hi hagués una suma i una
evidència, una experiència social.

L’objectiu va ser cobert en bona mesura,
malgrat van fallar moltes coses: jo mateix mai havia organitzat un festival i
suposo que molts de vosaltres tampoc. I això sols m’inspira una efusiva
felicitació col·lectiva, podem sentir-nos molt contents per l’experiència
que vam generar!!!!!

L’aspecte econòmic és la nota discordant de
tota l’experiència, aquesta festa ens ha deixat un deute de 7.000 € a les
persones de la organització.

Això no és un drama ja que els diners no eren
l’objectiu, sinó un mitjà, però ens ha de motivar a seguir, no tansols per
recuperar-los sinó per donar coherència al que hem fet.

Aquest és un missatge de felicitació, però
també de crida d’ajuda per continuar treballant.

Hem estat donant voltes al tema... organitzar
una nova festa?

Jo disposo d’una Masia per fer una festa, antigament era una
     discoteca per 2000 persones i té totes les infrastructures i també per
     acampar.Els grups Guillem Ramissa, Grand Vermú, Joana
     Serrat, Um Homem Só, La Kinki Beat, Dj Love i Dj Natxo Tarrés... de moment, s’han ofert a tocar pel
     morro.Un colega s’ofereix a dissenyar un cartell...Una amiga ens ofereix promoció a radio Flaix a Osona...Tenim una data on tot cuadra, Masia disponible, grups disposats, i
     encara que molt poc temps, suficient...., el 20 de juny, que s’escau amb
     el solstici d’estiu, un moment de canvi natural.....

Jo veig tot el que està sobre la taula i us
proposo d’organitzar pel dia 20 de juny, la Festa del Solstici, amb els grups
que s’han ofert i els recursos que tenim, i amb l’objectiu de cobrir aquest
deute.  Què hi dieu?

La cosa pot estar encaminada, però m’agradaria
conèixer la vostra opinió...

Probablement aquesta festa pugui contribuir en
part a recuperar el deute, és la meva proposta, però necessitem més idees, més
propostes i més alternatives per poder continuar endavant, cap al canvi que
volem!

Pit i cullons!!

Abraçades a tots i especialment a totes!!!!

Salut i llibertat!!!

Recibe toda las noticias de actualidad al instante en tu Messenger
http://especiales.es.msn.com/noticias/msninforma.aspx